Text a hudba Alexander Bard, Anders Wollbeck a Jean-Pierre Barda
Produkce Alexander Bard a Anders Wollbeck
Hlavni vokály Jean-Pierre Barda
Vedlejší vokály The Army Tabernacle Choir ve složení: Erika Essen-Möller, Jean-Paul Wall, Katarina Wilczewski, Malin Bäckström a Richard Evenlind
FOTOGRAFIE Carl-Johan Paulin
Grafika Marie Sundström-Wollbeck
Kostýmy Camilla Thulin
Vydání Květen 1991
Crucified, první singl vydaný z alba Massive Luxury Overdose, se stal největším hitem skupiny, který definuje jejich kariéru. Rádia je občas zahrají i dnes, téměř po třiceti letech, a zatancovat si na něj můžete stále i v gay klubech. Songu dominuje typický recitál Jeana-Pierra a doprovodný sbor s nezaměnitelným hlasem Katariny Wilczewski. V hitparádách mnoha evropských zemích se singl vyšplhal do první desítky.
Historie písně se začala psát roku 1991, když chtěl Alexander nahrát předělávku nějakého staršího songu Secret Service. Ale po několika hodinách bez nějakého pokroku se on a Anders Wollbeck alias Nuzak rozhodli vydat se jiným směrem. Anders začal hrát na klávesy akordy Secret Service, které měl v hlavě, Alexander vykřikoval slova, která ho napadala zničehonic, a během pěti minut tak vznikl refrén. Na slokách pak spolupracovali s Jeanem-Pierrem.
Podle Alexandera je hlavní inspirací za textem skladby rituální ukřižování věřících Filipíňanů, které probíhá rok co rok ve svatém týdnu před Velikonocemi. "Ten song přesně vystihuje celkový nádech desky: megalomanství. A když se nad tím zamyslíte, co může být megalomantičtějšího než obrázek lidí, co se enchávají přibít na kříž? Přijde mi fascinující, že jsme tu písničku napsali za 20 minut a dostalo se jí takové pozornosti, že o tom jeden student v německu píše svou disertační práci." Struktura skladby pak vychází z šansonu Edith Piaf a Jacquesa Brela, na které Jean-Pierre vyrůstal.
La Camilla • "Opravdu nechápu, proč se lidem zdá to video šokující. V tom klipu děláme pouze věci, o kterých jsme dlouho jen snili. Dobře se bavíme a chceme, aby se i veřejnost dobře bavila. Některým lidem spíš vadí text Crucified, který je trošku nábožensky laděný. Opravdu nebylo naším úmyslem náboženství kritizovat, ba naopak, ta píseň je náboženský hymnus. A mimochodem, není sex taky jakýsi druh náboženství?"